Dagsorden
Deltagere:
Anna, Anders, Bentha, Lisa, Per, Steen, Thomas
Gæster:
Ny lokalinspektør, Per Sørensen, er inviteret.
Tid: ca. 18.30 - ca. 21.30
Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal
Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask:
Per og Bentha
- Godkendelse af referat fra møde 2013-08-26
- Formanden orienterer:
a. Ny lokalinspektør fra 2013-10-01: Per Sørensen (tidl. VM i afd. 7)
b. Kreds 5 arrangement,
c. Rebild: Beboerdemokratiet som tema. (Hvordan kan folkevalgte operationalisere?)
d. Status på byggemøder og renoveringsprojektet,
e. Ændret side 5 i vedligeholdelsesreglementet.
- Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
a. M & E udv. spørger om M & E Udv. forsøgsvis må anvende sorte opslagstavler i opgangene (Thomas)
b. M & E udv. foreslår opsætning af støjværn mod Langelandsgade (Thomas)
c. Udenomsarealer??? (Bentha)
d. Status på motionsrum (Steen)
- Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
a. Der er indført en ny og tidssvarende Citrix-løsning, overgangsordning 23/9 - 23/10.
b. Vor webmaster, Sonja, har peppet klostervangen.dk op med billeder.
- Indkomne skrivelser og forslag.
a. ML Flyt vil gerne beholde garager - evt. garager i Samsøgade (ansvarsfraskrivelse er mulig)
b. Budget og AFD-møde, A25:
2014-03-24: Budgetforslag udsendes,
2014-04-01: Afd.-best. til budgetmøde med AAB hovedkontor,
2014-04-14: Tidligste AFD-møde.
Formandens forslag: AFD-mødet afholdes som i 2013, LØR 14/6 eller 21/6 2014.
- Indkomne klager.
- Der er ingen indkomne klager.
- Kontortid, mandag 2013-YY-ZZ, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne:
a. Anna, Anders, Bentha, Lisa, Per, Steen, Thomas
b. Anna, Anders, Bentha, Lisa, Per, Steen, Thomas
- Eventuelt.
Fotografering af bestyrelsesmedlemmer.
|