Dagsorden
Deltagere:
Anna, Anders, Bentha, Dan, Steen, Thomas.
Afbud: Lisa.
Gæster: Sidsel og Jan, 19.00 - 20.00: om loppemarked 2013
Tid: ca. 18.30 - ca. 21.30
Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal
Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Anna & Anders
Forud for ordinært møde gennemføres koordinations- og orienteringsmøde om loppemarked 2013 med gæster
- Godkendelse af referat fra møde 2012-02-25
- Formanden orienterer:
a. Formandssmøde
b. Information om byggesag på skrift til beboerne (omdeles evt. sammen med næste beboerblad)
- Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
a. Foreningsbankkonto v./ Dan
b. Økonomi: Periodisk vedloigeholdelse v./ Anna
- Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
a. Fortsat udestående på brugsanvisning på online reservation af beboerfaciliteter
- Indkomne skrivelser og forslag.
a. Beslutning om P-vagt,
b. Beslutning om løbebånd,
c. Beslutning om anvendelse af lokale til musik => "Musikklub"
d. Ansøgning fra BBK
- Indkomne klager.
- Klage nr. 25-0059-008 af 2013-03-07
- Kontortid, mandag 2012-05-06, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne:
a. Anna og Lisa
b. Thomas og Anders
- Eventuelt.
|