Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. 2013-01-28

Dagsorden

Deltagere
:
Anna, Anders, Bentha, Dan, Lisa,  Steen, Thomas
Gæster:
Inspektør Carsten Kjær Christensen og Projektchef Arne Tollaksen
Varmemester Ole Fisker har meldt afbud (ferie frem til 2013-01-31)

Tid: ca. 18.30 - ca. 21.30

Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal

Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Anna og Lisa

Forud for det ordinære bestyrelsesmøde afholdes møde med gæster om byggesagen - afsluttes senest 20.00
 

  1. Godkendelse af referat fra møde 2012-12-17
     
  2. Formanden orienterer:
    a. Afdelingsmødet 2013: Form og tidspunkt,
        Fmd forslag FRE 14 eller LØR 15 juni 2013 med efterfølgende sommerfest, afholdes lokalt i Klostervangen.
    b. Budget for afdelingsmødet, se overslaget.
     
  3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
    a. M & E udvalget v. /Thomas & Bentha,
    b. Status på "altanvandring" v. /Steen og Bentha
    c. Fastelavnsarrangement v. /Anna, Bentha og Lisa 
     
  4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
    a. Bookingsystem iværksat på www.klostervangen.dk/cal_index.asp v./ Anders
    b. Formanden har udarbejdet forslag til retningslinjer/procedurer for brug v./ Anders
    c. Orientering af beboere om online-reservation og ændrede vilkår for fællesfaciliteter v./ Anders
    d. Beboermøde om byggesag samt M & E tiltag.
     
  5. Indkomne skrivelser og forslag.
    a. Lopppemarked v. /Bentha
    b. Forslag til oprettelse af "kasserer-rolle" v. /Dan
    c. Forslag til oprettelse af "foreningskonto" i banken v. /Dan
    d. Der er kommet et tilbud fra Green Park om tilsyn med P-pladser v. /Anders
    e. Kortklubben ansøger om tilskud til kort v. /Bentha
    f. Dukkeværkstedet ansøger om tilskud til ny ovn v. /Bentha
     
  6. Indkomne klager.
    - Ingen
     
  7. Kontortid, mandag 2013-02-04, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne:
    Anna, Bentha, Lisa
    Der er også udlevering af billetter til Klostervangens Fastelavnsfest 2013
     
  8. Eventuelt.
    - "Brugsanvisning" og procedurer for online booking-kalender skal udarbejdes, afprøves og efterfølgende kommunikeres til beboerne. Hvem og hvordan?
Referatet udfærdiges af Lisa  

 Sidst opdateret 27. januar 2013, kl. 14:20

af Anders T. Nielsen

 

Last updated 05-06-2020 00:00:00