Referat fra bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. |
2021-10-25 |
Dagsorden
Deltagere:
Alex, Bentha Jørn, Lene, Per, Steen
Afbud: Karen
Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00
Sted: Festlokalet, Beboer huset
Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen |
|
|
Aktioner: Hvem, hvornår?
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2021-09-27
|
Godkendt uden bemærkninger.
|
2. Formanden orienterer:
|
|
a. Jan Bojsens mail d 6-10-21 ang bestyrelsen skal agere oprydnings-politi i opgangene
|
Ikke noget bestyrelsen ønsker. Per Svarer JB
|
b. Status på
- Fitnessrum
1. der blev ca brugt lidt over 3000kr for at giv det sidste finish, men så er der også købt ekstra af nogle ting.
- Dukkerum
- Billardrum
1. indkøb af bordtennis bord og snak om mere åbning der nede.
- Beboerhuset
1. vi skal på plads og der skal findes tid til dette.
- Legeplads
- Gæsteværelse
- Rotteproblemet
|
- Rummet er brugbart og gratis at bruge året ud. Den 1. mandag i januar 2022
er der ny tilmelding til fitnessrummet for 200 kr/år.
Info skal med i Klostervangsbladet.
- Er i gang med at blive ryddet.
- Billardrum: Alex og Per tager på indkøb.
- Bestyrelsen ønsker, at beboerhuset bliver brugt rigtigt meget.
Beboere kan kontakte et best. medlem med ønske om brug af beboerhuset til en aktivitet.
- Afventer hegn ved basketballbanen og Tarzanbane.
- Mangler afklaring på flugtvej i relation til brand.
- Servicecenteret har nu styr på rotteproblemet.
|
c. Mangel på handicap p-pladser i Ll v Jørn og Per
- Selvtægt på handicap p-pladsen i Gg v Lene
|
c. Projektet har besluttet at lave 10 handicap p-pladser og en aflæsningsplads i LL
Best. beder servicecenteret at fjerne afspærringen ved handicap p-pladsen i Gg
|
d. formøde mellem formand Per og Projekts chef Morten S engang i uge 44.
|
d. Et møde der forhåbentligt giver bedre tone og dialog mellem best. og AAB/projekt.
|
e. hvordan stiller vi os overfor nyheds brevet og de ting som der står der.
|
e. Spændende med påstanden om, at facadevinduerne renser sig selv med tid.
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
|
|
a. Grønne områder Udv. v./ Bentha/Karen/Jørn
1. Brug af skur på legepladsen v Bentha
|
a. Ingen tiltag før helhedsplanen er ovre
1. Ok med ønsket om, at bruge skuret til petanqueklubben. Per kontakter Danny
|
b. Økonomi v./ Per
1. Budget til julearr. v Alex/Bentha
2. Juletur? v./ Per
3. ansøgning fra pensionistklubben om tilskud til julefrokost:
50kr pr. mand og ca. 23 deltagere fra afdelingen.
4. ansøgning fra Per omkring nyt bordtennis bord i billard rummet. ca 2800kr med fragt.
|
b. Økonomi ok
1. Godkendt
2. Aflyst
3. godkendt
4. Godkendt
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per
|
c. Festlokalet udlejes jævnligt.
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
|
|
a. Den nye hjemmeside. Opstart hvornår? |
Opstart den 26/10-2021 kl 19-21 derefter hver mandag og torsdage kl 19-21.
|
b. Status på kompensation af husleje til Klostervangens beboere v Alex |
b. Alex havde møde med 2 beboere, Joan og Birthe, hvor det sidste skriv fra juristen blev gennemgået. Nyt møde og derpå et møde med juristen.
|
5. Indkomne skrivelser og forslag.
|
|
a. Fra AAB
1. Tilmelding til repræsentantskabsmøde den 12/11-2021, formand Per skal tilmelde alle.
|
a. fra AAB:
1. Per tilmelder Bentha, Lene , Alex, Jørn og ham selv.
|
b. nyt varme regnskab som er hustands omdelt. har alle læst mailen fra Peter? |
b. Hurtig undskyldning fra regnskabsafdelingen og rettelse af fejl med forbrugsregnskab.
Deltagere: Bentha og Per
|
6. Kontortid, mandag 2021.-11-1, kl. 18.30 - 19.30, Festsalen, Beboerhuset,
Varetages af bestyrelsesmedlemmerne Lene, Alex, Per.
Derefter ny hjemmeside oplæring fra 19.30-21.30
|
|
7. Eventuelt.
|
|
a. Julefrokost den 10/12 kl 18
|
|
|
Referatet udfærdiges af Lene |
|
Sidst opdateret 29. oktober 2021, kl. 00:54
af Anders T. Nielsen
|