Møde med Jan og Danny:
- Hvordan går det vores afdeling ifølge jer og hvad skal vi arbejde på?
- Maling af billardrummet, er det noget vi kan dele fifty-fifty? kan vi sætte ny glas på lamperne eller kan vi vask dem af? Ansøgning af malerarbejde på 28.537,50kr
- Rotte indtrængning i lejemålene og det udendørs anlæg. Hvad er status og hvad gør vi for at sikre, at det bliver bedre i fremtiden? Håber i fremadrettet vil dele informationer med bestyrelsen vedr. undersøgelser og opgaver der udføres i afdelingen, eks. (video gennem gang af kloaker og beton fyldning af dem)
- Blå container for enden af Grønnegade blokken, hvorfor bliver de ikke fjernet?
- Hvad er status på asfaltarbejdet i Grønnegade og op stribning af alle p-pladser? Der i lægger også den gamle vaske plads og nedløbsrør fra skurvogns plads. Ved godt det ikke er jeres ansvar endnu, men frygter at det bare bliver overladt til jer/os.
- I Grønnegade foran 121 er der lavet en vendeplads for skralde bilen, de bruger den ikke, så skal vi ikke få lavet en p-plads og handicap plads i stedet for?
- Belysning fra Grønnegade og op til Langelandsgade parkeringspladsen ved hovedkontoret.
- Vindues pudsning hvad er status? Vil servicecenteret være med til at få en uvildig undersøgelse af vinduerne og skaderne der på fra teknologisk institut.
- Hjertestarter indkøb og opsætning?
- Lade stander indkøb og opsætning. Har fundet ud af det er Allan Overgård der er på opgaven.
- Der er stadig en masse fejl og mangler i beboerhuset, er det noget driften overtager og får rettet? (Per sendte en mail for et stykke tid siden og Jan har pr.24/8 spurgt ind til om de er rettet).
- Haveanlægget ved legeplads og grillområde er ikke vedligeholdt, måske fordi der er for mange involveret og for mange kortsigtede løsninger i gang. Hvem har ansvar for hvad? (irene)
- E og M gruppen er sat på opgaven med at komme med forslag til haveanlægget bag GGblokken, bliver der udarbejdet et overslag over økonomien i projektet snarest? (Per forslog overfor e og m gruppen at udarbejde en brainstorm over deres ideer).
- Årshjulet, hvad sker der lige med det- ærgerligt at beboerne ikke har en fornemmelse af hvad gårdmændene har af opgaver løbende. (servicecentret har oplyst at der kan sættes et års hjul op i bestyrelseslokalet, som giver et indtryk af hvad deres opgaver er i løbet af månederne.)
- De gamle køkkenelementer er meget eftertragtede, vil I gøre opmærksom på dette når folk henvender sig til jer om nyt køkken. Hvordan kan det gøres i praksis. (Irene)
- Vogn til flytning er/ har været forsvundet kan der indkøbes en ny hvis den er væk? (Irene)
- Skal der forsat hentes skrald ved LLblokken. (Irene)
- Der er opsat skraldespande ved alle indgange. Skal vi ikke indkøbe nogle nye og få dem sat op.
|