Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. |
2021-04-26 |
Dagsorden
Deltagere:
Per, Bentha, Lene, Karen, Alex, Steen, Jørn
Gæster:
...
Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45
Sted: Billardlokalet Langelandsgade kælderen
Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen |
|
|
Aktioner: Hvem, hvornår?
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2021-03-29
|
|
2. Formanden orienterer: velkommen til Karen.
|
|
a. Gennemgang af regnskab (omdelt i papirudgave d 18/4-21) v Per
b. er der nyt vedr. helheds planen? alle mand.
- arbejde i weekenderne og helligdagene ved Per
- Husleje for servicemedarbejderes brug af beboerhuset og leje for p-pladser v. Alex
- nye brikker til alle mand.
- formands møde digitalt omkring mail internt per fortæller.
- vaske maskiner og sæbedosering ved Per
- grønne område legeplads ved Per
- maling hen over vinduerne i kælderen.
- råderets sager skal de genoptages for beboerne i Grønnegade blokken?
- forslag til rep mødet om det lovligt at kun lave aftaler med 2 køkken firmaer?
|
|
b. Afdelingsmøde den 15/6-21
- Hotel Scandic er bestilt til den 15/6-21; Godkendelse af tilbuddet
- Forslag til valg af dirigent
- Hvem skal inviteres med af AAB folk og funktionærer Jan b, Danny og Helle
- Indkomne forslag til afdelingsmødet:
a. Forslag indkøb af facade maling til altanerne over vedligeholdelseskontoen - mail fra JB d 15/4-21
b. Ændring af ordensreglementet ang. støjgener - mail fra Julie Søndergård d 21/4-21
|
|
c. Beskyldninger mod AAB og svar fra Dan Christensen - mail d 14/4-21 v Per
|
|
d. Status på el-ladestandere v Alex/Per - mail fra Hans Nygård den 21/4-21
|
|
e. Skal vi indkøbe opslagstavler til opgangene?
f.
|
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
|
|
a. Beboerhus og udvendigearealer: Udv. v./ Bentha
- Opfølgning og status på beboerhuset - Bentha
- Tilbud på lamper til beboerhuset - mail fra DB d 14/4-21 v Per
- Tilbud på gardiner til beboerhuset v Lene. Aftale med Discount Gardiner den 10/5-2021 kl 10
|
|
b. Økonomi v./ Per
|
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per - Minus nyt rt coronarestriktioner
|
|
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
|
|
a. Status på den nye hjemmeside https://2020.klostervangen.dk v Per |
|
b. |
|
5. Indkomne skrivelser og forslag.
|
|
a. Fra AAB
- Hovedrengøring af grønnegade 105-123 (mail fra JB d 26/4-21) v Lene
|
|
b. Øvrige
- Ophængning af hylder i cykelrum v bentha
-
|
|
6. Kontortid, mandag 2021-03-05 kl. 18.30 - 19.30,
varetages af bestyrelsesmedlemmerne, Billardrummet
|
|
7. Eventuelt |
|
- skal vi ud at spise og invitere irene med? |
|
|
|
|
Referatet udfærdiges af Lene |
Sidst opdateret 25. april 2021, kl. 20:26
af Anders T. Nielsen
|