Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. |
2021-03-29 |
Dagsorden
Deltagere:
Per, Bentha, Lene, Irene, Alex, Steen, Jørn
Gæster:
...
Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45
Sted: Billardlokalet Langelandsgade kælderen
Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen |
|
|
Aktioner: Hvem, hvornår?
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2021-02-22
|
|
2. Formanden orienterer:
|
|
A. Afdelingsmøde. Dato 15/6-2021 v Per
- Hvem bestiller lokale, Scandic i Østergade? og kaffe plus brød?
- Per melder bestyrelsesmedlemmerne til afdelingsmødet
- Transport: Taxabonner? eller andet?
- Stemmesedler?
- Beboerliste?
|
|
B. Ophængning af gardiner/persienner ved nye altanlukninger v Per Discount Gardiner kan lave ophæng i altanloftet til både rullegardiner og persienner - lene
|
|
C. Svar fra jurist angående huslejereduktion til skadesramte beboere v Per
|
|
D. Svar fra beboerkoordinatorerne ang takt og tone overfor Klostervangens beboere v Per
|
|
E. Svar fra Morten Strunge ang de mange vandskader og hvordan disse undgåes i fremtiden v Per
|
Afventer svar fra MS
|
F. Portene i Glashuset: Status v Per
G. Status på legepladsen plus sikkerheden ved boldbanen- vildt flyvende bolde v Per/Bentha
H. Ændring af storskraldrummet i Gg ved at fjerne taget samt et ønske om at lave et stor skralde rum oppe ved p pladsen foran LL gade blokken. Dette vil gør tømning af rummet lettere og derved brug af færre arbejdstimer v Bentha/Per
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
|
Afventer svar om portåbning og overvågning ved glashuset fra Hans Nygård
|
A. Miljø & energi Udv. v./ Bentha
- Opfølgning og status på beboerhuset - Bentha/Irene
- Køb af møbler versus opsætning af ens spotlights i loftet v Bentha
|
|
B. Økonomi v./ Per
- Forklaring på, at udgiften til Fasterlavnsboller og godteposer løb op i ca 4.000kr, når der kun var ganske få tilmeldte v Bentha/Lene
- Påskeæg til beboerne? Har Per og Alex gang i noget? og hvorfor er bestyrelsen ikke indblandet - Bestyrelsen skal indblandes , når det drejer sig om økonomi v Bentha/Lene
|
|
C. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per: Ingen udlejning rt coronarestrktionerne
|
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
|
|
A. Status på den nye hjemmeside http://2020klostervangen.dk |
Afventer rt coronarestriktioner
|
B. |
|
5. Indkomne skrivelser og forslag.
|
|
A. Fra AAB
- Der mangler p-pladser trods projektet har lavet en midlertidig p-plads på fodboldbanen. Kan vi gøre noget? v Lene
|
|
B. rengøringen af opgangene, der mangler stadig sedler om hvornår de kommer og hvad der udføres
C. indkøb af nye tavler til opgangen så det ser lidt pænt ud
.
Indkomne skrivelser og forslag fra øvrige:
A. Ansøgning om 1000 kr til E og M gruppen til beplantning, såning og indkøb til højbede ( Mail fra Thomas Kjærgaard den 28/3-21)
B. Brev fra Irene D ang. indgangspartier, rengøring, maling af radiatorerne. at være opgangsfrivillig, gårdmændenes arbejdsopgaver
|
|
6. Kontortid, mandag 2021-04-05, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne, Billardrummet
|
- 5/4-21: LUKKET PGA PÅSKE
|
7. Eventuelt |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Referatet udfærdiges af Lene |
|
[ INDSÆT SKABELONEN
"SIDST REDIGERET..." ]
|