Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. |
2021-02-22 |
Dagsorden
Deltagere:
Per, Bentha, Lene, Alex, Steen, Jørn
Afbud: Irene
...
Tid: ca. 19.00- ca. 21.30
Sted: Billardlokalet Langelandsgade kælderen
Fællesspisning fra kl. 1800. Ingen spisning rt corona
Men kaffe må gerne medbringes til eget brug
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen: Ingen rt coronarestriktioner |
|
|
Aktioner: Hvem, hvornår?
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2021-01-25
|
|
2. Formanden orienterer:
|
|
a: Afdelingsmøde: dato?
b. Skal vi opfordrer beboerne til at søge individuel reduktion af husleje rt renovering, vandskader og gener
c: Digital parkering. status v Per
Helhedsplanen.
a. Hvordan går det? Steen og alle
b. Vådrumsmaling i badeværelset? Per har spurgt MW
c. Forklaring på vandskaderne? Per har spurgt MW
|
-
-
-
-
|
d: Ll: Nøgle/kode i elevatorerne for at komme i kælderen? (Mail fra 17/2-21 MW) Sikkerhed for beboerne, at
udefrakommende ikke kan komme i kælderen./ Lene
|
|
e: Vandskader. Mail fra den 17/2-21. Hvad foregår der?/ Lene
|
|
f. Status på el-lade standere v Alex/Per
|
|
g: Lysgener fra trapper ved beboerhus- klage fra beboer i Ll
|
|
h: Stofas tilbud: Enten Coax kabelnet i kælderen til ca 850.000 kr eller fibernet fra Norlys, hvor beboerne betaler leje direkte til selvvalgt udbyder.
|
|
i: Portene i glashuset er ofte i stykker. Per har spurgt Hans Nygård
j: Bliver der saltet på brandaltanerne? Per har spurgt Søren
k. corax kabler på taget? hvorfor benægter projekt gruppen alle skader og lyver overfor beboerne?
3 Opfølgning fra bestyrelsesmedlemmer:
a. Miljø & energi Udv. v./ Bentha
- Opfølgning og status på beboerhuset - hvad mangler før beboerhuset kan bruges igen: Bentha/Per
- Indkøb af klapstole og klapborde til udlån til beboerne - Status: Bentha
- Rengøring i opgangene i Gg v Bentha/Irene
|
-
-
-
-
|
b. Økonomi v./ Per
- Omkostning rt fastelavn
- Lamper i beboerhuset/ Per
- Nye møbler til beboerhuset/ Bentha
|
-
-
-
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per
|
Ingen udlejning rt coronarestriktionerne
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
|
|
a. Status på den nye hjemmeside (https://2020.klostervangen.dk) v./ Per |
Afventer corona-restriktionerne lempes
|
5. Indkomne skrivelser og forslag.
|
|
a. Fra AAB
- Svar på projektets forslag og AABs svar om at opsige eksterne lejere i glashuset som løsning på Klostervangens P-problemer/ Per
- Der mangler P-pladser i LL v Per
- Hvad sker der med elevatoren i Gg 121? / ved vi noget? Lene
|
-
-
|
b. Øvrige
- Elevatorstop i Gg 111 og kommunikation (mail fra den10/02-21- Inga Hansen)/ Lene
|
|
6. Kontortid, mandag 2020-10-26, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne, Billardrummet
|
|
7. Eventuelt |
|
|
Referatet udfærdiges af Lene |
|
Sidst opdateret 21. februar 2021, kl. 19:23
af Anders T. Nielsen
|