Mødereferat fra bestyrelsesmøde,
Afd. 25, Klostervangen. |
2016-06-27 |
Dagsorden
Deltagere: René, Bentha, Dan, Per, Thomas
Afbud: Steen, Anders
Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45
Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal
Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: , Bentha, Dan, Per, Steen, Thomas |
|
|
Aktioner: Hvem, hvornår?
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2016-04-18 og 2016-05-30
|
Udsat til næste møde
|
2. Formanden orienterer:
|
Intet nyt
|
a. Byggesag.
|
Der er udtaget yderligere beton prøver, herefter afholdes møde med LBF
|
b. Velostrada. Plancher til ophængning
|
Intet nyt, Plancher ang. Velostrada ophænges ved vagtmesterkontor
|
c. Nye P skilte
|
Nye P-skilte opsættes 7 - 8 Juli. En ekstra Handikap plads etableres i Langelandsgade
|
d. Vaskemaskiner, Eltavler, malerarbejde, fremtidig rengøring af vaskeri
|
Vaskemaskinerne er oppe at køre i vaskehus 3 - 4 LG. Vaskeinstrukser omdeles snarest, sammen med med nye nøglebrikker.
Blå brikker anvendes til vaskehus og virker samtidig som betalings kort fra og med torsdag d. 30-06-2016 i Langelandsgade.
Opsætning af nye el tavler og malerarbejde foretages efterfølgende.
Rengøring af vaskehuse:
Bentha indhenter tilbud fra Elite rengøring. Dette skal være bestyrelsen i hænde senes t01-08-2016. Der tages stilling til dette på næste møde.
|
e. Nyt Briksystem.
|
Arbejdet er i gang, Alle andre uddelte brikker end den BLÅ vaskebrik er ude af funktion indtil instrukser om disse runddeles
|
f. Stofa |
Beboerne tager selv kontakt med Stofa, da kontraktforhold alene foranlediges af Beboer og Stofa individuelt.
Bestyrelsen påtager sig intet ansvar desangående. Enhver kontakt ang. evt. problemer stiles direkte til Stofa
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
|
|
a. Miljø & energi Udv. v./ Thomas & Bentha: giftfrie områder
|
Forsøg med ukrudts- bekæmpelse med varmt vand er igangsat.
|
b. Økonomi v./ Per
|
God økonomi
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per
|
Anna Håning hjælper Per med udlevering af nøgler til Beboerhus og gæsteværelse.
Herefter forventes ingen problemer med tilbagebetaling af depositum.
|
d. Grill: Placering v./ René |
René tager kontakt med varmemester med henblik på udskiftning af planker på borde/bænke. |
e. hvad / Hvordan kommunikere vi ud til beboerne
|
Informationer kan hentes fra Hjemmesiden: www.klostervangen.dk via referaterne. Enkelte oplysninger kan fremspørges via facebook gruppen: klostervangen.
Øvrige oplysninger omdeles ved behov
|
f. Ny støvsuger i LA, hvad må den koste? Skammel i LA. vaskeri
|
Skammel og støvsuger er indkøbt
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
|
|
a. Voksenudflugt |
Turen går til: Fanø.
|
b. Erindringslisten
|
Beboeromdeles snarest
|
5. Indkomne skrivelser og forslag.
|
|
a. Fra AAB: Repræsentantskabs weekend 1 - 2 oktober.
Program og tilmelding er udsendt. |
|
b. Øvrige: Bus til Djurs Sommerland: 15.000 kr. |
|
6. Indkomne klager.
|
|
7. Kontortid, mandag 2016-08-01, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne
|
Bentha og Thomas. Thomas sørger for mad.
|
8. Eventuelt.
|
|
|
Referatet udfærdiges af Dan |
|
Sidst opdateret 12. juli 2016, kl. 20:23
af Dan Arendtsen
|