Referat af bestyrelsesmøde afholdt 2013-12-02  
Deltagere:
Anna, Anders, Bentha, Lisa, Per, Steen, Thomas
  Reference: Dagsorden til møde 2013-12-02
    Aktioner & deadlines

1. Godkendelse af referat.
   Referat fra bestyrelsesmødet 2013-10-28 blev godkendt uden bemærkninger.

 

Alle

2. Formanden orienterede om:
   a. Byggesag: Fem firmaer er prækvalificerede og har 28 NOV modtaget udbudsmateriale til totalrådgiverentreprisen. 
   b. Svar på øvrige spørgsmål til inspektør. intet nyt endnu, forventeligt i løbet af DEC.                

 

Anders

3. Bestyrelsesmedlemmer orienterede om:
  a. Energi & Miljø: Har haft møde m. Per Sørensen ang. støjværn, Udvalget arbejder videre m. konkrete løsninger. Udvalget arbejder stadig med affaldssortering, "beboer-beboer", infotavler, solcellesagen, intelligente styresystemer, andre energitiltag.

  b. Repræsentantskabsmødet. Opstillede forslag blev vedtaget. 

  c. Julemarkedsdag: Julemand, boder, godteposer. Lotterier. Bestyrelsen afventer regnskab fra Sidsel. 

  d. Julefrokost: Bestyrelsen sammen med varmemesteren og funktionærer, 13. december på "Bryggeriet". 

 


Anna, Bentha, Lisa, Per,  Steen, Thomas

4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside
   
a. Parkeringstilladelser: uddeles mandag 16. dec. kl. 18.30 - 19.30. Hele bestyrelsen deltager.
    b. Notitser til opslagstavler udfærdiges og opsættes snarest.

 


Alle
Lisa og Anna

5. Indkomne skrivelser og forslag.

    a. Regnskabskalender udsendt fra hovedkontoret.
    b. Ansøgning om anvendelse af midler til vedligeholdelseskonto til alternativ gulvbelægning. Vi støtter hans ansøgning. 
    c. Pensionistklubben tildeles økon. støtte til julefrokost. 3000 kr. Billard -og petangklubben: tildeles støtte til julefrokost i næste år. 75 kr. pr. person. Dukkeværkstedet også. 600 kr. Også håndvægte til motionsrummet: Steen undersøger priser. Ny 3 liters kaffemaskine bevilges.
    d. Vi ønsker opslagstavler i de opgange, der mangler i Langelandsgade.
    e.  Institutionen i Langelandsgade søger om 5 parkeringstilladelser hos os. Vi foreslår, de indgår i vores parkeringsordning. 

 

a. Anna gennemlæser tilsendte og  afslutter regnskab.
b. Anders fremsender ansøgning med anbefaling til Insp. Carsten snarest.
c. Anna udbetaler midler til klubberne.
d. Thomas tager kontakt til varmemester mhp. på opsætning af opslagstavler.
e. Anna tager kontakt med institutionen om parkeringskort.

6. Indkomne klager.
   
- Ingen

   

7. Kontortid: På kontoret mandag 2014-01-06 er:
    a. Anders, Bentha
    b. Mad næste best. møde 2014-01-27: Steen og Per.

 


Anders, Bentha
Per og Steen

     
8. Under dagsordenspunkt eventuelt blev følgende diskuteret:
   - Ny dato for afd. møde: ikke 7. juni pga. pinse. Alternativ forslag 21. juni. Besluttes 16. dec.
   - Ligeledes bevilling af håndvægte.
 

Alle
Alle

     
Referatet udfærdiget af Thomas  
Sidst opdateret 15. december 2013, kl. 16:12
af Anders T. Nielsen

 

   

Last updated 05-06-2020 00:00:00