Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. 2012-09-24

Dagsorden

Deltagere
:
Anders, Bentha, Dan, Lisa,  Steen, Thomas
Afbud: Anna + Ole (Ole ønsker at deltage i første del af bestyrelsemødet 2012-10-29)

Tid: ca. 18.30 - ca. 21.30

Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal

Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad, afrydning og opvask: Steen og Thomas
 

  1. Godkendelse af referat fra møde 2012-08-27
     
  2. Formanden orienterer:
    a. Servicepakke-møde afholdt onsdag 29. august 2012.
    b. Kursus for bestyrelsesmedlemmer ved hovedkontoret, 4. september.
    c. Der er stadig ledige pladser på kursus i intranet og økonomikontrol d. 15. november
    d. Skr. vedr. budgetlægning 2014 - mail af onsdag 19-09-2012 10:16.
    e. Hovedkontoret skal have meddelese om telefonnumre ved ændringer og fraflytning.
    f. Samtale mellem afdelingsformanden og  formand for klostervangens billardklub, Per Sørensen, Gg 115, 6, om billardklubbens fremtid.
    g. Seminar for afdelingsbetyrlsesmedlemmer, Rebild, og studietur til Esbjerg, 6. oktober 2012.
    h. Fra varmemesteren:
       - Garageanlægget i Grønnegade er under op maling. Vil bestyrelsen tjekke den grå farve på søjlen ved garage 36 og give varmemesteren besked på om den er OK?
       - Der er nu 3 forskellige pærer i lygtestanderne på parkeringspladsen. Vil bestyrelsen ved næste bestyrelsesmøde kaste et blik derud?
       - De resterende parkeringsstriber i Grønnegade er nu opmalet.
       - Der er kommet pris fra Sabro El ang. manglende belysning i haveanlægget i Grønnegade
         (formanden har modtaget tilbuddet)
         Vil bestyrelsen give varmemesteren besked om prislejet er indenfor det tænkte, ca. 25k,
         så vil varmemesteren tale med Inspektør Henning om igangsætning og om pengene findes.

     
  3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.
    a. Rengøring af gæsteværelse, fællestoiletter i kælder og beboerhuset v./ Bentha.
    b. Status på indkøb af ny PC til afdelingskontoret v. /Dan
    c. Møde i Miljø og Energiudvalget v./ Thomas
    d. pc- kursus 2. okt. (Thomas)
    e. Brandaltaner v./ Bentha.
     
  4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.
     
  5. Indkomne skrivelser og forslag.
     - Se dagsorden pkt. 2, "Formanden orienterer", afsnit c, d, e og g.

     
  6. Indkomne klager.
     - ingen!
     
  7. Kontortid, mandag 2012-10-01, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne:
    a. Dan
    b. Steen
     
     
  8. Eventuelt.
     
Referatet udfærdiges af Lisa    

 

Last updated 05-06-2020 00:00:00