Referat af ekstraordinært bestyrelsesmøde afholdt 2014-09-08  
Deltagere:
Anna, Anders, Bentha, Gitte, Per, Steen, Thomas
  Reference: Dagsorden til møde 2014-09-08
    Aktioner & deadline
1. Aktuel klagesag:
01 25-0213-00401 25-0213-004 behandlet, FMD fremsender bestyrelsens udtalelse til AAB jurist
 

Anders 

2. Orientering fra formanden.
Per har indhentet tilbud på AV-udstyr:
Vi får snart installeret 2 projektorer, 1 på kontoret og 1 i det store beboerlokale.
Formanden tager kontakt til elektriker

 

Anders kontakter Sabroe El og VM. Per igangsætter arbejdet når el-installationen er på plads.

3. Beboerlokalernes drift fremtidsrettet.  
Fremover skal en del af driften, herunder i første omgang rengøring, udføres mod betaling.
Booking er ikke 100 % digitaliseret endnu. Skal sættes helt i system, herunder beskrivelse af procedurer samt "brugsanvisninger" til gennemførelse af digital booking skal udarbejdes.
Vi skal nå følgende mål:
  - Ingen kontanter,
  - Fuldt øjebliksbillede af hvornår faciliteterne er booket,
  - Beboerne gives mulighed for at gennemføre hele bookingprocessen og betaling på klostervangen.dk

Vi undersøger i øjeblikket, om "mobil Pay" er en mulighed i vores system. Vil nogen fra bestyrelsen stå for digitalisering? 
               
Booking: 
Gitte, Per og Anders laver udkast til beskrivelse for hvordan booking kan foregå. 

Udlejning:
Booking, betaling, administration. Vi følger op på emnets løse ender på de næste bestyrelsesmøder.
Vi skal have en færdig plan inden nytår. 

Rengøring:
Huset, stuen og 1, sal, motionsrum, gæsteværelse.
Bentha og Anna sørger for ansættelsen af rengøringsassistent med dagligt tilsyn. 

Økonomi:
Depositum ind, leje ind, depositum ud. Skal lejen hæves?
Ja. Primo 2015:
  - Stueetagen: 1500 kr. (incl. gulvvask) + depositum: 750 kr.
  - 1. sal: kr. 600 (incl gulvvask) +  kr. 300 i depositum.
  - Gæsteværelse: kr. 50 pr. nat, kr. 0 i depositum.

Genforsyning:
Kontrol med inventar, kontakt varmemester for supplering af forbrugsstoffer, vask af klude, viskestykker, håndklæder, m.v., udarbejdelse af  inventarlister.
Service m.v. skal suppleres op.
Anna og den ansatte laver listen, som Thomas renskriver. 

   

3 A. Økonomiske forhold
   
- Driften er dyr.
    - Skal vi lade andre grupper udenfor Klostervangen kunne leje lokalerne?
    - Termostaterne i huset skal checkes af varmemester.
    - Den årlige varme og vandregning er høj. 

 

Til videre diskussion på et senere tidspunkt
 

     
Referatet udfærdiget af Thomas  
Sidst opdateret 8. september 2014, kl. 23:29
af Anders T. Nielsen

 

Last updated 05-06-2020 00:00:00